Často kladené dotazy
Je nutné se registrovat pokud si chci objednat zboží?
Ne, zboží můžete objednat i bez registrace. Registrací získáte přístup ke svému webovému účtu. Nemusíte při další objednávce již vyplňovat kontaktní údaje a budete lépe informováni o novinkách a akcích v našem e-shopu.
Je také jiná možnost objednání, než přes objednávkový formulář?
Ano. Taková možnost zde skutečně je. Objednávku nám můžete poslat na e–mailovou adresu: eshop@nejkufry.cz. Prosím uvádějte vše tak, aby to bylo snadno pochopitelné a jednoduché.
Nepřišlo mi potvrzení objednávky, co mám dělat?
Potvrzení objednávky se odesílá obratem automaticky na uvedenou e-mailovou adresu v objednávce. Zkontrolujte prosím zda potvrzení nemáte ve spamu. Je možné, že jste zadali nesprávnou e-mailovou adresu nebo jste omylem udělali překlep. Kontaktujte prosím naší zákaznickou linku nebo napište zprávu, objednávku dohledáme a pošleme vám nové potvrzení.
Udělal/a jsem chybu v objednávce ( např. nesprávný telefon, adresa, počet ks, barva, atd), jak mám postupovat?
Pokud zjistíte, že jste někde udělali chybu co nejdříve nás prosím kontaktujte, spousta věcí se dá ještě lehce opravit - především před odesláním zásilky.
Máte produkt určitě skladem, když je uvedena u produktu dostupnost: skladem?
Ano, systém je provázán s aktuálními skladovými zásobami. Jako jedni z mála v oboru máme zboží opravdu skladem k okamžitému odeslání nebo výdeji a koupi na prodejně.
Jaká je doba doručení mého objednaného zboží?
Zboží které máme skladem (uvedeno v katalogu u zboží) odesíláme zpravidla tentýž, případně následující pracovní den.
Doba doručení je tedy zpravidla 1-3 pracovní dny dle zvoleného typu dopravy. Nejrychlejší dodání je přes PPL a to zpravidla následující pracovní den po odeslání zásilky.
Jakou mi poskytnete záruku na zboží zakoupené u vás?
Na veškeré zboží poskytujeme ze zákona záruku dva roky. Na vybrané produkty je záruka prodloužena výrobcem a to v rozmezí 3-10 let. Záruční lhůta se prodlužuje o dobu, kdy je dané zboží v opravě. Záruka se nevztahuje na zboží, které je poškozené běžným opotřebením nebo mechanicky - např. nešetrným zacházením při letecké přepravě. Takové poškození je potřeba reklamovat u přepravce.
Jsou vaše výrobky opravdu kvalitní?
Dodavatele si pečlivě vybíráme, nabízíme jen kvalitní zboží prověřených světových značek, abychom minimalizovali případné reklamace. Vše co objednáváme a prodáváme pečlivě prohlížíme před odesláním zákazníkům.
Jsou rozměry kufrů uvedeny včetně koleček a madel ?
Veškeré údaje včetně rozměrů přebíráme od jednotlivých výrobců. Rozměry jsou uvedeny včetně koleček a madel pokud není u konkrétního produktu uvedeno jinak.
Zboží je malé, velké, nelíbí se mi, nevyhovuje mi. Mohu ho vrátit případně vyměnit?
Ze zákona máte právo vrátit objednané zboží do 14 dní bez udání důvodu ( více v obchodních podmínkách) . Jakmile nám přijde zboží zpět, pošleme částku za vrácené zboží do 14 dní nejlépe na bankovní účet. Můžete si také zboží vyměnit za jiné. Kontaktuje naší zákaznickou linku +420-734 212 086 nebo napište zprávu na info@nejkufry.cz a společně najdeme nejjednodušší způsob výměny zboží.
Na jakou adresu mám zaslat zboží zpět nebo zboží na reklamaci?
Prosím vše zasílejte na adresu provozovny: Dipablo s.r.o. Dopraváků 749/3, Praha 8, 184 00.
U číselného zámku je i zdířka na klíček, který nemám. Můžete mi ho poslat ?
Jedná se o zámek TSA, který se zamyká kombinací čísel. Klíček se nedodává, má ho k dispozici pouze celní kontrola v USA a GB, kde Vám při vstupu prověří zavazadlo bez zničení zámku. Vše je tedy v pořádku.
Měl/a bych jiný dotaz. Jak vás mám kontaktovat?
V případě dotazů prosím volejte naší zákaznickou linku: +420-734212086 v pracovní dny 9-17 hod nebo napište na: info@nejkufry.cz a my se budeme snažit Vám odpovědět co nejdříve.